ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Skwierzynie
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Organizacja Urzędu

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Organizacja Urzędu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Skwierzyny
   Lesław Hołownia,
Zastępca Burmistrza Skwierzyny
   Wojciech Kowalewski,
Sekretarz Gminy
   Bożena Kaśków,
Skarbnik Gminy
   Agnieszka Laszczak,

Referat Organizacyjny
   Anna Rudzka - Kierownik Referatu - (p. 1 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 523
   Kamila Sobczak - Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Burmistrza Skwierzyny - (p. 23 - Ip.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 511
   Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (p. 2 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 543
   Mariola Dziuba - Inspektor ds. kadr - (p. 33 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 522
   Kamil Stańczykowski - Informatyk, Administrator Systemów Informatycznych - (p. 27 – I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 540
   Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (p. 4 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 510
   Radosław Sochacki - Inspektor ds. obsługi klienta i ewidencji działalności gospodarczej - (p. 4 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 538
   Włodzimierz Szopinski - Archiwista - (p. 11 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 542
   Jacek Olejniczak - Pomoc administracyjna - (p. 11 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 542
 
Referat Finansowo-Budżetowy
   Justyna Kownacka - Kierownik Referatu - (p. 31 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 537
   Martyna Tepper - Kozimor - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 34 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 520
   Alicja Belina - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 34 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 520
   Magdalena Janukowicz - Podinspektor ds. płac - (p. 33 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 522
   Paulina Drogowska - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 544
   Marta Szczesiak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 544
   Marzena Kałuska - Podinspektor ds. płac - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 544
   Tamara Szymczak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 541
   Grażyna Tymeczko - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 541
   Agnieszka Ziółkowska - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (p. 39 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 541
 
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
   Iwona Kamińska - Kierownik Referatu - (p. 5 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 519
   Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 512
   Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 524
   Anita Oleksów - Podinspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (p. 6 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 512
 
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
   Jolanta Mróz - Pawluk - Kierownik Referatu - (p. 10 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 533
   Karolina Zamrzycka - Podinspektor ds. nadzoru nad mieniem komunalnym i zagospodarowania przestrzennego - (p. 10 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 536
   Paweł Kosmala - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (p. 10 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 536
   Dorota Kireńko - Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami - (p. 10 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 536
 
Referat Rozwoju i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
   Małgorzata Strzelczyk - Kierownik Referatu - (p. 37 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 549
   Przemysław Uss - Inspektor ds. promocji i pozyskiwania środków zewnętrznych - (p. 36 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 514
   Piotr Machajski - Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych - (p. 36 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 546
   Jeremi Kowalski - Koordynator projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Skwierzyna” - (p. 36 - II p.) (samodzielne stanowisko - współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Lubuskie 2020)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 546
 
Referat Komunalnego i Ochrony Środowiska
   Magdalena Janas - Kierownik Referatu - (p. 29 - I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 535
   Anna Wojciechowska - Podinspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (p. 29 - I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 534
   Sebastian Kireńko - Inspektor ds. gospodarki odpadami - (p. 29 - I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 534
 
Referat Spraw Społecznych
   Karol Igielski - Kierownik Referatu - (p. 30 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 531
   Aleksandra Rachut - Podinspektor ds. oświaty i pomocy społecznej - (p. 30 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 530
   Andrzej Śniadecki - Inspektor ds. oświaty, kultury, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi - (p. 30 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 530
 
Referat Inwestycji, Drogownictwa i Melioracji
   Zbigniew Moraczyński - Kierownik Referatu - (p. 7 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 547
   Karol Brama - Inspektor ds. drogownictwa, melioracji i sieci energetycznych - (p. 8 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 532
 
Referat Zamówień Publicznych
   Bartosz Wawrzyniak - Kierownik Referatu - (p. 26 - I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 529
 
Urząd Stanu Cywilnego
   Danuta Kozak - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 3 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 521
   Krystyna Grabowska – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - (p. 3 - parter)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 521
 
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
   Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - (p. 21 - I p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 516
 
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i BHP
   Dominika Machajska - Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i bhp - (p. 35 - II p.)
   e-mail: , tel.: 95 7 216 517

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skwierzyna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-21 10:31:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-21 10:32:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-18 07:29:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »